Wat kan ik doen mijn BlackBerry is gestolen en ik ben de bon kwijt.

Het is een BlackBerry curve 8250

Toegevoegd na 46 minuten:
Hij is niet verzekerd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Vrijweinig, je kan aangifte doen maar de kans dat je hem terug krijgt is minimaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een nieuwe kopen, verzekeren, bon goed bewaren, je verlies nemen en nog beter op je spullen letten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan aangifte doen bij de politie. Kijken of je verzekering de telefoon vergoed zonder bon maar wel met een aangiftebewijs van de politie. De kans dat je wat terug krijgt is heel klein maar proberen kun je het altijd. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet altijd aangifte doen, en je kan proberen of je de telefoon onder je inboedelverzekering kan laten vallen. Dit is 100% afhankelijk bij wie je verzekerd bent en waar je hem verloren bent.