Als een buitenlander je belt met een 06 nummer, wat zie je dan in beeld? gewoon 06...... of met nog iets ervoor? ....06....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
13.2K

Het beste antwoord

Ik woon in het buitenland en als ik naar NL bel dan krijgen ze mijn landnummer en eiland nummer te zien
+599-9 en daarna volgt mijn gsm nummer wat niet met 06 begint want 06 gebruiken ze alleen in Nederland.
Elk land heeft een ander nummer voor een gsm. In Duitsland bijvoorbeeld beginnen de nummers met 01 en in België met 04.
Als een Belg je zou bellen zie je +32-4......als een Duitser je zou bellen zie je +49-1........
Als jij gebeld wordt met een 06 nummer is dat een NL gsm nummer ook als er +31 voorstaat want 31 is gewoon het landnummer van NL.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan krijg je de landcode voor het telefoonnummer te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zal hij zien: +31612345678
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als iemand je vanuit het buitenland belt dan zie je +316... (de 0 wordt +31)