Kan ik mijn telefoon gratis laten repareren?

Ik heb een blackberry en die is 9 maanden oud. Helaas is hij kapot en wil ik hem laten maken.

Nu is het zo dat ik de bon niet meer heb en dat volgens de medewerker in de tmobile winkel als garantiebewijs geldt. Ze zeggen dat het zonder bon niet mogelijk is om de telefoon zonder kosten op te sturen naar blackberry engeland, deze kosten moet ik zelf betalen omdat ik geen bon heb.

Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn telefoon alsnog gemaakt wordt.

IK HEB TOCH GEWOON GARANTIE? Ik kan aantonen dat het mijn telefoon is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zou het ook proberen met je bankafschrift of iets dergelijks. Trouwens goed om te zien dat je ook uit de mooiste stad van het land komt.

Antwoorden (6)

Ja, je hebt garantie - jij hebt een abonnement, en de telefoon heeft een serienummer. Als er binnen de garantietermijn een defect optreedt, kun je 'm terug laten sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat moet ik dan zeggen als de verkoper zegt dat ik een bon nodig heb en anders geen garantie heb?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De verkoper probeert er makkelijk af te komen, maar weet net zo goed als jij als koper recht hebt op een product dat langer meegaat dan 9 maanden. Als je de bon kwijt bent geraakt, kun je met het bankafschrift waarop de pintransactie bij die winkel staat aantonen dat je 'm daar gekocht hebt.
Blijven ze moeilijk doen, dan kun je rechtstreeks contact opnemen met T-mobile - en vergeet dan vooral niet te vermelden hoe horks je wordt behandeld in hun winkel.
Laat de medewerker de serie nummer van de blackberry maar opzoeken en hij zal snel ontdekken dat hij bij jou hoort ej gewoon nog garantie heeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hebben ze bij t-mobile je niet in het bestand staan?
Bij de phonehouse zeiden ze van als je evt. je bon kwijt raakt staat het altijd nog in de computerbestand.
Een andere medewerker doet soms net iets meer moeite om je te helpen als de vorige. Dus zou het nog een keer proberen en anders mss als je met klantenservice van hun belt, dat die wat voor je kunnen doen.
Maar dan is het nog afwachten of het onder de garantie valt, want dat valt vaak wel tegen meestal zeggen ze dat het je eigen schuld is.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
natuurlijk dom dat je je bon kwijt bent
maar misschien heb je met je bankpas betaald dan kun je je bankafschrift meenemen dat is ook tevens geldig als garantie bewijs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jaa je kan hem gratis laten maken door de fabriekant dan moet je alleen wel even naar blackberry mailen of bellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan hem wel maken. Als je hem
Opstuurd zal ik hem maken.