Kan je dat met bluetooth doen?

Mijn vrouw heeft nu een Iphone 4. Daarvoor een oude Nokia 6303. Kan ze haar contacten over zetten naar die Iphone4?
Met Bluetooth?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Nee helaas niet.
Je kan wel de nokia contacten met de windows contacten synchroniseren en daarna met itunes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee apple producten kunnen alleen naar apple producten bluetoothen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, met bluetooth lukt dat zeker niet.

Je kunt proberen met een sync programma om de Nokia uit te lezen, maar ik ben daar wel eens mee vastgelopen en had ik er al zoveel tijd aan verloren dat het zinvoller was om meteen met opnieuw handmatig invoeren van de contacten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfs als je het naar een andere iPhone wil versturen is het voor mij ingewikkeld. Ik zet altijd alles wat ik wil hebben van een andere telefoon op mijn laptop en zet het dan Via de laptop over op mijn iPhone. Duurt wel ff maar dat werkt wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar contacten niet. Maybe alle nummers van de oude telefoon op de simkaart opslaan als dat kan en dan meenemen naar de iPhone?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb denk de oplossing. Mijn nicht heeft ook zo'n ding haha....die snapt dat wel. Tot die tijd wacht ik jullie antwoorden wel af.
Je kan de contacten toch ook op de simkaart zetten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is toch een micro-simkaart? Dan moeten ze oftewel erin knippen oftewel een microsim kopen en via de pc overzetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De sim van een nokia is groter dan die iphone versie.