Hoe kan ik "Dit item is niet compatibel met uw apparaat" voorkomen?

Kan heel veel apps niet op mijn Samsung Galaxy Apollo installeren. hoe ik kan zorgen dat deze apps wel compatibel met mijn apparaat worden?
Het is natuurlijk android.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
2.4K

Antwoorden (1)

De apps zijn programma's die op jouw apparaat moeten werken.
Het programma moet dus gebruik maken van de software en hardware die in dat apparaat aanwezig zijn..

Als jouw apparaat bepaalde functionaliteit mist die door de app gebruikt of uitgelezen moet worden dan zal deze app nooit op jouw apparaat kunnen werken.

Voorbeeld: ik heb een telefoon zonder bewegingssensor: ik kan dan nooit apps zoals draai het scherm automatisch als je je toestel draait of een app die een waterpas op mijn scherm afbeeldt gebruiken.
Deze apps zijn en blijven "niet compatibel"