hoe kan je bij t-mobile blackberry prepaid je internet na de eerste 6 gratis maanden verlengen? ik weet dat het 2,50 kost maar waar en hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

De Blackberry diensten kosten 2,50 per maand, daarnaast betaal je nog voor het gebruik van internet tot een max van 10,00 per maand. Dit betekent dat je dus 12,50 per maand moet betalen wil je ook alles kunnen blijven doen met je BB. Dit doe je door voor de 1e van de maand je beltegoed op te waarderen en dan schrijven ze daar automatisch 2,50 vanaf en daarnaast 2 euro per mb dat je verbruikt tot een max van 10 euro per maand. Na die 10 euro betaal je die maand dus verder niets meer voor je internet verbruik.