Hoe krijg ik een oud gmail account voor android market (met betaalde downloads!) op mijn nieuwe telefoon met een reeds nieuw gmail account?

Op mijn Xperia play krijg ik op de Android Market bij de instellingen geen mogelijkheid meer de gmail account te veranderen. Helaas ook niet voor de Playstation Pocket Store (had ik ook al twee spellen reeds aangeschaft met het oude account).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Maak een backup van je contactpersonen etc. en zet je telefoon terug naar de fabrieksinstellingen. Je kunt dan al je accounts opnieuw instellen, en kun je voor de market dus je oude Gmail-account gebruiken.
bamibal