ik wil een blackberry kopen maar ik kan niet kiezen tussen curve 8520 en curve 9300 3g

ik wil een blackberry alleen ik weet niet welke

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Het klinkt misschien simpel, maar als beide binnen je budget passen, zou ik natuurlijk gaan voor de 9300. Dit is de beste koop als je ook een blackberry internet bundel erbij koopt. Ga je alleen bellen en smsen dan is de 8520 genoeg, omdat je dan geen 3G snelheid nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan wat jij wil, de curve 9300 is sneller en het enige verschil is eigenlijk alleen dat je internet iets sneller is. Hij is alleen wel een flink stuk duurder! ikzelf heb een curve 8520, lekker goedkoop voor een blackberry en daar ben ik ook zeer tevreden over. internet is wat mij betreft snel genoeg.

conclusie: als je het geld ervoor hebt moet je altijd voor de 9300 gaan, als je iets goedkoper wilt dan is de 8520 een prima alternatief.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou een Curve8520 nemen die heb ik ook en ik vind hem wat mooier...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je en internet bundel erbij neemt moet je eigenlijk de 9300 nemen. Die heeft 3g en dat maakt toch wel een groot verschil. Ik twijfelde eerst ook maar heb besloten voor de 8520 te gaan omdat ik geen dure internet bundel wil. Het is maar waar je hem voor nodig hebt. Zo denk ik erover.