Geen push melding bij iPhone 3gs

Zodra whatsapp wordt afgesloten krijg ik geen push melding meer. Heel irritant. Berichtgeving staat aan ook in de instellingen van whatsapp zelf. Heb ook de FAQ van whatsapp doorgenomen niets helpt. Heb hem gejailbreaked en via cydia paar bestanden geïnstalleerd maar helpt ook niet. Wat ik wel raar vind is dat het wel heeft gewerkt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

check even de instellingen bij pushen of die aanstaan, of onderaan bij de instellingen kijken of daar whatsapp staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet even googlen naar pushfix.info
Hiermee kan je berichtgeving herstellen ;)