Vie kies.
Je moet het eerst downloaden via samsung.nl
dan de mobiel verbinen met je laptop via de usb kabel en dan synchroniseert hij outomatisch.

Het kan ook via de online versie van kies air (raad ik niet aan)
Dan ga je via je mobiel,naar de kies air app.
Dan krijg je een soort code te zien.
Die vul je in in de adres balk in je browser.
Dan moet je op je mobiel,toestemming geven om te verbinden.
En dan ben je op de.online versie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas, dat werkt niet. Daarom post ik ook op dit forum. Kies is niet compatibel met Mac. Kiesmini wel, maar die werkt weer niet me de Samsung Galaxy.