hoe kan ik op mijn simyo het verbruik uitzetten? heeeelp!

ik heb sinds kort simyo maar kwam er dus achter dat je ook kan zien wanneer ik heb gesmst, naar wie, hoelaat! en mijn ouders kijken soms op mijn simyo account voor de kosten (factuur) maar als ze dadelijk een keer bij verbruik kijken, zien ze dat ik ook snachts soms sms en dan krijg ik op me flikker! heeelp! hoe kan ik dit uitzetten of dat hun het niet kunnen zien, ze kunnen op mjjn account en w8woord veranderen heeft geen zin want dan gaan ze me verdenken!
plss
m

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze gaan je toch ook verdenken als ze dit eerst allemaal wel konden zien, en daarna niet meer..?
Zolang zij je rekening betalen, moet je je aan hun regels houden, simpel toch?!!
Anders moet je zelf gaan werken en je eigen rekening betalen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze weten nog niet dat er verbruik bij zit xd
toch bedankt
m

Het beste antwoord

Hoe kan ik mijn verbruik controleren?
Wanneer je inlogt op op je persoonlijke pagina kun je via het tabblad ‘Verbruik’ een periode selecteren. Al je verbruik van de geselecteerde periode verschijnt dan op je persoonlijke pagina.

Let op! SMS-berichten vanuit het buitenland herken je aan het nummer van de SMS berichten centrale: 0653131313.

Dit staat gewoon te lezen op de website van Simyo. Het lijkt mij ,dat als U zelf een "periode " mag invullen,dat het logisch is om aan te geven GEEN periode..dus ook niet één dag. Op die manier kan dan niemand zien,wat er is gebruikt/verbruikt.

Groet:Zoekertje