Krijg je ook voicemail als je simkaart niet in je telefoon zit

Mijn telefoon is gestolen/verloren. Nu heb ik mijn 06 gebeld en ik krijg m,n voicemail er voor.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
9.7K

Antwoorden (3)

Ja, als je simkaart eruit is gehaald krijg je alsnog de voicemail.

Je krijgt namelijk de voicemail zodra er niet wordt opgenomen binnen een x aantal keer overgaan, maar ook wanneer jouw nummer is afgemeld bij de centrale.

Als je je telefoon uitzet, dan meld je je af bij de centrale en dan krijg je direct de voicemail zodra je dat nummer probeert te bellen. Als je je simkaart uit je telefoon haalt dan ben je ook afgemeld bij de centrale en gebeurd dus precies hetzelfde.

Zodra je de simkaart weer in de telefoon zou doen, dan krijg je een smsje waarin staat dat je een voicemailbericht hebt en dan kun je deze afluisteren. Maar dat gaat niet op het zolang je je telefoon en simkaart nog niet terug hebt natuurlijk.

Toegevoegd na 51 seconden:
-het in de laatste zin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, voicemail werkt op je telefoon nummer niet op je telefoon. Haal je je kaart er uit lijkt het voor de beller dat je telefoon uit staat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaat overigens een speciaal telefoonnummer waarin je je mobielnummer opgeeft en dan je berichten mee kunt afspelen. Er is over dat nummer op RTL-zaken een heleboel over te doen geweest omdat de redactie alle SMS en mailberichten van zowel onze premier als vice-premier wisten af te luisteren omdat ze dit niet afgezet bleken te hebben (de meesten weten dit namelijk niet, staat wel in de gebruiksaanwijzing).
En er bestaat ook nog een speciale website waarmee dat ook nog allemaal mee mogenlijk is - misschien bevat de RTL-website nog deze informatie over deze stunt.