wat houd blackberry plus van vodafone precies in? is dat ook onbeperkt internet?

ik wil graag de bb torch 9800 kopen met onbeperkt internet.
bij vodafone geven ze dan blackberry plus aan.
net zoals alle providers weer lekker onduidelijk of het onbeperkt is.
ik wil graag weten of dat onbeperkt internet is en of ik er dus gewoon mee kan youtube radio facebook twitter en dergelijke mee kan doen zonder onverwachte kosten achteraf.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Nee dit is niet onbeperkt. Bij 100 belminuten/sms is het zelfs maar 250MB en vanaf een belbundel met 150 belminuten/sms is het 1 GB . Als je veel op youtube zit kan het snel gaan. Je kunt wel instellen dat je een sms krijgt als je 90% van je datalimiet verbruikt hebt en eventueel kun je Vodafone blox zo instellen dat zodra je er overheen gaat je vanzelf weer 1gb extra krijgt die je dan 10 euro extra kost en alleen geldig is in de maand dat je hem aanzet, de maand er na heb je dus weer je gebruikelijke 1gb . Je kunt geen data die je over hebt mee nemen naar de volgende maand. Doe je dat niet betaal je 30 ct per MB dat je over je limiet komt.