Hoe weet ik wanneer ik over de limiet heenga met mobiel internet?

Ik heb nu nog onbeperkt internet op mijn telefoon,maar dat vervalt natuurlijk als ik een nieuw contract afsluit of mijn contract verleng.Of blijf ik onbeperkt gebruik van internet houden als ik mijn contract verleng?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Bij android kun je droidstats app installeren. Bij iphone etc bestaat er vast ook wel zoiets...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ligt aan je abonnement, of je deze verlengt met onbeperkt internet of niet. Dat is aan jezelf Hoe je dat instelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt hier een app voor downloaden.. Belstand heet dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je provider Vodafone is kun je instellen dat je een sms krijgt van ze als je 90% van je data verbruikt hebt.