'k heb jailbreak gedaan en nu werkt gps app's niet. Wie weet een oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Welke jailbreak versie heb je uitgevoerd?

Je kan even je netwerkinstelling proberen te resetten door naar instellingen te gaan -> algemeen->stel opnieuw in-> herstel netwerkinstellingen en probeer ook een keer die herstel locatiewaarschuwingen.

Kijk ook bij instellingen -> locatiewaarschuwingen na of deze ingeschakeld staan en vink de programma's aan die je met je gps wilt gebruiken.

Toegevoegd na 18 minuten:
Met die tweede locatiewaarschuwing bedoel ik eigenlijk locatievoorziening.