Wat is een goede vervanger van iPhone 4

Wil een iPhone 4 maar vind hem te duur

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (13)

Htc. Maakt niet zoveel uit welke, ik vind ze het meest lijken op iphone's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung galaxy S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De blackberry torch; qwerty toetsebord en touchscreen en super snel internet 500 euro los
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Samsung Galaxy Ace. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung galaxy S2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Galaxy s 2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPhone 3GS.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goed alternatief voor een iphone 4 is naar mijn mening een htc, een desire HD ofzo. In ieder geval wel met android!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iPhone 4 is qua hardware gelijk aan de Galaxy S, de galaxy S 2 is net uitgekomen en gaat er ver over heen met de prestaties van de telefoon. Dat zal dan momenteel ook de beste vervanger zijn. Al is deze net zo prijzig als de iPhone 4.

Dus zal qua prijs/kwaliteit verhouding, de Galaxy S de beste vervanger zijn (heb hem zelf ook)
Of de HTC Desire HD.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nothing beats an iphone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
John's Phone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is dat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.johnsphones.com/
Op dit moment komt de Samsung Galaxy S2 als snelste telefoon uit de benchmarks. Daarnaast is deze voorzien van één de beste schermen en bezig een dual core. Kwa prestaties is er nog geen telefoon die hieraan tips.

Tevens is samsung voor deze type telefoons aangeklaagt door apple, omdat het te veel lijkt op de Iphone kwa interface (volgens apple) en als dit dus waar is heb je nogsteeds je apple product ;)

Maar deze telefoon is net nieuw en hierdoor waarschijnlijk niet veel goedkoper dan Iphone 4. Je kunt dan kiezen voor de voorloper en dat is de Galaxy s2.

Maar ik zou je aanraden gewoon eens de winkel in te lopen en te vragen of je met wat toestellen mag spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Galaxy S2 die hier meerdere malen wordt besproken lijkt toch niet echt op een iPhone: het scherm is echt veel groter. Ik zou gaan voor de originele Galaxy S maar het beste lijkt mij de Htc Incredible S. 4 inch scherm, geen high-end specs maar komt wel overeen met de iPhone.