Waarom beltegoed, smsjes en belminuten bij een abonnement?>

Ik bedoel, ik wil deze gaan bestellen:

http://www.gsmtopdeal.nl/goedkoop-mobiel/bestel-BlackBerry-8520-black-r25.asp

Dan heb ik 25 smsjes p/m & 125 minuten bellen. Maar waarom krijg ik dan ook nog 25 euro beltegoed erbij? Je mag toch alleen die 25 smsjes en 125 minuten bellen? Of kan je met die 25 euro beltegoed zelf kiezen wat je ermee doet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ja die 25 euro is gewoon bedoeld om extra mee te kunnen sms of te bellen voor als je normale tegoed op is.
Je kan het dus eigenlijk zien, dat je elke maand voor 25 euro over die bundel heen mag gaan.
Je moet nog wel even kijken hoe duur bellen en sms buiten je bundel is, dan kan je ook ongeveer uitrekenen hoe snel je door die 25 euro heen bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee, want er staat:
24 maanden lang €25,- beltegoed ( 125 minuten + 25 sms ) + onbeperkt blackberry internet voor maar €16,90 per maand.
die 125min en 25 sms is tussen haakjes, en dat is wat je ermee kunt doen.