http://www.abonnementmobiel.com/vergelijken-samsung-galaxy-s-vs-galaxy-s-2

Hier is een uitgebreide preview te lezen met verschillen in specificaties van de galaxy 2 t.o.v. galaxy 1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals bij elke tweede versie is het een uitgebreidere en verbeterde versie van het eerste exemplaar. De verschillen in dit geval zitten hem vooral in het gestandaardiseerde snelmenu en de optie om dit makkelijk te veranderen.

Daarnaast is er een verschil in het onderbrengen van favoriete contacten. Waar je er eerst maximaal negen kon opslaan, zijn dit er nu 99 geworden. Een ander verschil is de dikte van het toestel, dit verschil is 2,3 mm.

Als laatste wil ik nog even verduidelijken dat er vooral veel kleine veranderingen zijn die voor de reguliere consument niet opvallen. Hier zal ik je dus ook niet verder mee vervelen.

Succes!

Bert