is (mobiel) internet op je blackberry langzamer als je batterij bijna leeg is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Heb zelf een HTC en ook al is de batterij bijna leeg, dan heb ik nog steeds snel internet.

Wat zou kunnen bij de blackberry is dat als hij bijna leeg is op een bepaalde spaarstand gaat waardoor het internet langzamer is. Verder heb ik geen blackberry dus blijft het bij een gokje :).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik weet heeft dit geen invloed. Bedoel je trouwens 3G internet of Wi-Fi? bij 3G zou ik het me enigszins voor kunnen stellen, bij Wi-Fi is dit zeker niet het geval.