Past een Ben simkaart in een telefoon met T-mobile simlock?

Ben maakt gebruik van het T-mobile netwerk

Toegevoegd na 24 minuten:
ik wil een nieuwe telefoon kopen. Maar prepaid is vaak goedkoper dan simlock vrij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het verschilt per toestel, meestal zijn de goedkope toestelletjes echt specifiek T-Mobile gelockt en de duurdere toestellen (iPhone/Blackberry etc.) zijn soms helemaal niet gelockt.

Vraag het even in de winkel of ze het uitproberen? Of wellicht hebben ze er wel ervaring mee bij die winkel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hij past er wel in alleen hij doet het niet :-D. Als er een T-mobile simlock opzit doen andere simkaarten het niet. Ik maak met Tele2 gebruik van het KPN netwerk maar kan de simkaarten (helaas) ook niet verwisselen. Na een jaar is mijn toestel pas simlochvrij. Dit doet de provider automatisch en gratis.

Toegevoegd na 3 minuten:
h=k
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop het voor je.
Succes ;-))
Nee dat zal niet werken maar je kunt bij T-Mobile een sim deblokkeringscode aanvragen, deze zijn ze volgens mij na 2 verplicht te geven, voor die tijd kun je het natuurlijk altijd proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan wel... Ik heb een iphone 4 met tmobile simlock en gebruik provider BEN.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dit is wel mogelijk, heb ook ben! Alleen moet je je internet handmatig instellen dan doet ie het perfect