5 weken wachten op de samsung galaxy s 2 of morgen al de samsung galaxy s 1 kopen?

Ik heb een moeilijke keuze, ik wou graag de samsung galaxy s 2 kopen (met abonnement) maar nu duurt het 5 weken voordat hij er weer is, is dat wachten wel de moeite? of zal ik morgen gewoon de samsung galaxy s 1 kopen? zit er veel verschil tussen? of valt dat ook wel weer mee?
dankjee

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik zou voor de S2 gaan, je kan wel de S halen, maar als de 2S er is krijg je straks spijt, dat is zonde, terwijl als je wacht ben je extra blij ;).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precies wat ik ook dacht ;)
en persoonlijk vind ik de 2 ook mooier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar wel groot nadeel dat hij wel groter is..?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mensen worden jaloers als ze jou met een 2S zien lopen, maar als je met een S loopt zullen ze allemaal vragen waarom je niet de 2S hebt genomen. Hier lees dit nog even door: http://www.abonnementmobiel.com/vergelijken-samsung-galaxy-s-vs-galaxy-s-2