Bij mijn auto telefoon had ik ontvangst bevestiging als ik een sms'je naar iemand stuurde. Heeft een i phone dat ook? Kan het nergens vinden? Bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Als je een uitroepteken voor je smsje zet dan krijg je een bevestiging, de ontvanger ziet dit uitroepteken niet.

Uit ervaring weet ik dat het bij T-Mobile werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wauw! Wat goed het werkt idd, grappig dat je dot wist. Nou super bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eeej, das handig. Er lopen namelijk altijd wat mongolen rond die roepen dat ze het sms'je niet hebben ontvangen. Das nu dus mooi verleden tijd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die uitroepteken zal ik eens proberen, erg handig als het ook op de iphone werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, het werkt juist op de iPhone ;-). Zowel bij m'n oude 3G, als bij m'n oude 3Gs en bij m'n huidige 4 werkt het ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn vriendin met een 3GS werkt het niet. Zowel uitroepteken zonder spatie of eentje met spatie...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij heeft Tringg/KPN en stuurt naar mij T-Mobile.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als jij haar een sms stuurt zou het moeten werken, aangezien jij T-Mobile hebt. Hier een screen van een sms die mislukt was om af te leveren: http://img29.imageshack.us/img29/4928/fotonh.png
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het schijnt voor KPN *0# te zijn ipv !. Toch bedankt!
Nee.
Ik heb een I-Phone,en je kunt niet zien of je Sms-jes zijn ontvangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een jailbreak kan je iphone delivery installeren via cydia repo. Te vinden via de ihacksrepo.us repo.

Dan kan je kiezen bij de instellingen van je sms hoe je je bericht wilt ontvangen.

BiteSMS heeft ook een ingebouwde functie. Maar zonder jailbreak wordt het heel moeilijk.

Toegevoegd na 10 minuten:
Voor de geinteresseerden, het is ihacksrepo.com