Ipod ontgrendelen (Zie uitleg)

Ik heb gisteren een Ipod gevonden
Maar er zit een code op voor je hem kan gebruiken.
Is er een manier om er achter te komen of te hacken

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (7)

via iTunes..en dan herstellen gewoon dingen proberen ga anders naa een Apple store voor info
Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja en dan? Als je hem herstelt wordt alles verwijderd, dus ook adressen, etc. Dan kun je nog niet achterhalen van wie hij is.
Apple reseller zou misschien kunnen, maar aangezien er geen officiële Apple Stores zijn in Nederland wordt dat denk ik ook lastig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, of Thenokel moet hem zelf willen houden natuurlijk.... Dan is het goed wat je zegt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat hij hem wil houden, dus marije2 heeft hier wel een goed antwoord gegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja uit de vraag begreep ik ook dat hij hem zelf wilde houden..toch bedankt;)
het is altijd mogelijk, maar daar moet je wel een hacker voor zijn en dat ben je vast niet.
Is het een 4g iPod touch? Zo ja, dan hoop ik voor de eigenaar dat ie find my iPhone heeft ingeschakeld, want dan bestaat de kans dat wanneer je op een wifi-netwerk zit, je een melding krijgt van de eigenaar. Ook kan hij dan van afstand de code wijzigen of verwijderen.
Dit kan echter alleen met 4g iPod, dacht ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afhankelijk van welke software versie erop zit, kan je deze truuk proberen:

http://news.techworld.com/mobile-wireless/3246046/iphone-bug-lets-thieves-unlock-stolen-phones/

Anders wordt het op itunes aansluiten en herstellen. Hij is dan wel alles kwijt, maar je kan hem wel weer gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sluit hem aan op iTunes. Houd de sleep/wakebutton (bovenop) en de homebutton ingedrukt. Na precies 10 seconde laat je de sleep/wakebutton los maar houd je de homebutton ingedrukt. Dit moet echt exact 10 seconde zijn.

Hierna zal iTunes een melding geven dat er een iPod is gevonden welke hersteld moet worden, herstel hem en je hebt hem als nieuw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verbindt hem met je computer dan staat er ook het w8 woordt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je itunes download dan kan je hem met een kabeltje aansluiten en dan kun je hem zo herstellen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kun je wel op een of andere manier doen, maar ik vind het heel dom dat je hem zomaar houd, ik bedoel je vind een ipod die is heeeel erg duur iemand heeft er mischien heel lang voor gespaard ik vind het echt raar sorry hoor