is 500 mb internet geheugen per maand op een samsung galaxy ace weinig? of is het voldoende?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Cryofiel
12 jaar geleden
Wat is Internetgeheugen?

Het beste antwoord

er vanuitgaande dat je datalimiet bedoelt, is moeilijk in te schatten. Wij weten niet wat je ermee wilt, wil je alleen mail ontvangen? Dan moet dit voldoende zijn. Maar mocht je veel meer gaan internetten dan kan dit te weinig zijn. Dit ligt echt aan het gebruik ervan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb in de bron een link toegevoegd waarin een vergelijking wordt gemaakt met wat je met het aantal mb's kan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik heb zelf sinds een week ook 500 mb internet op mijn samsung galaxy gio. Het valt volgens mij wel mee, het ligt eraan wat je doet.

Als je bijvoorbeeld de telefoon de hele tijd met internet verbonden hebt, en je telefoon vernieuwt de hele tijd alles, dan gaat het wel snel. Maar als je af en toe op hyves of email kijkt of iets opzoekt valt het wel mee.

Een hyves pagina laden is iets van 400 kb.
1 mb is 1000 kb dus dan kun je veel hyvespagina's kijken.
Maar een filmpje kijken op youtube is meestal meer. Dus dat moet je niet veel op het 3G internet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil wel gewoon dagelijks op facebook kunnen en mn mail checken. of iets op kunnen zoeken.. verder geen bijzonderheden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dan is het wel genoeg, maar dan moet je wel zorgen dat je meteen nadat je iets hebt opgezocht ofzo het internet uitzet.
Dat ligt er maar net aan hoe intensief je gebruik gaat maken van je mobiele internet, als je bijvoorbeeld veel openbare wifi locaties in de buurt hebt zal je weinig gebruik maken van je mobiele internet.
Als je kiest voor 500 mb is het ook verstandig alleen apps etc. te downloaden via wifi.
Het is erg moeilijk antwoord te geven op deze persoonlijke kwestie...