waar kan je zien hoeveel gb data je nog kan gebruiken??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie wat waat? Heb je het over je internetbundel/hardeschijf/kladblok?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De categorie is telefoon en abonnementen, dus ik neem aan 3G abonnement. Misschien kan de vraagsteller de provider vermelden en het type abonnement. Dan is er beter op de vraag te antwoorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk, maar ik kijk daar niet altijd naar eigenlijk, zie nu zelfs dat de trefwoorden 3g en abonnement zijn (kijk ik ook nooit naar) maar zo wordt het wel puzzelen wat de vraagsteller bedoelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mee eens, het lijkt me handig als de vraagsteller e.e.a. toelicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil eerst van je weten: - Welke telefoon of misschien wel tablet heb je?
- Welke provider heb je?

Antwoorden (1)

Als je in je verkenner onder computer rechts klikt op een schrijf of partitie en vervolgens op eigenschappen drukt zie je hoeveel je in gebruik hebt en hoeveel er nog vrij is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je vrager het over 3g bundel heeft maar de vraag is zo onduidelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja nu ik hem terug lees zie ik ook die mogelijkheid.