Ik wil heel graag een Blackberry Curve 8520. Maar mijn moeder wil dat niet betalen. En ik heb nu een Samsung Star en die vind ik niet meer leuk. Help!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leren dankbaar zijn om wat je hebt en spaarzaam zijn om wat je wenst te hebben. Heel wat mensen in de wereld, en vaak niet eens zo ver weg (kijk maar eens rond in je straat of buurt), moeten het met heel wat minder stellen en hebben zeker niet de luxe om een Samsung Star simpelweg niet leuk meer te vinden. Op deze site vind je goede tips voor studentenbaantjes of manieren om wat extra geld binnen te rijven.
Dan heb je nadien ook extra veel genot van de dingen die je met je zelfverdiende centen hebt gekocht. Succes ermee !
Kimath
12 jaar geleden
Tsja, wen er maar vast aan dat je niet alles kunt krijgen in het leven.
paulus811
12 jaar geleden
Help! roepen als je je telefoontje niet meer leuk vindt. pfffffffff
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een Curve 8520 en heb er spijt van dat ik die heb genomen... en m'n abbo duurt nog tot eind volgend jaar, nog ff wachten dus. p.s je mag m'n Curve 8520 hebben als m'n abbo is afgelopen. deal? :P

Antwoorden (10)

Betaal hem van je eigen geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moeder overhalen, of zelf sparen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo heel duur zijn ze niet i.c.m. prepaid of abbo...
Ik weet niet hoeveel zakgeld je krijgt, dus of je het zelf kan betalen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kom op Luna, als je iets niet meer leuk vind kun je moeilijk van je moeder verwachten dat ze meteen in de startblokken gaat om voor jou iets nieuws (en duurs) gaat kopen! Misschien een idee om zelf te sparen, of geld voor je verjaardag te vragen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sparen lijkt me de enigste oplossing. Ik weet niet goed hoe we je kunnen helpen.. Neem een baantje en help je moeder extra goed voor meer zakgeld...? Gwn
van je geld afblijven tot je hem hebt. En btw,
het is maar een telefoon. :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er ook 1, maar met best wel duur abo
Maar m'n ouders betalen het voor me ..
Maar met een speciaal blackberry prepaid van bijvoorbeeld hi of vodagone is die niet zo duur hoor
Gewoon even sparen ;) ik weet niet of en hoeveel zak/kleedgeld je krijgt,
Maar als je even spaart heb je hem zo denk ik
Je kunt trouwens ook vragen of je moeder de helft ofzo wil betalen
En/of je kan ook vragen of je het haar terug kan betalen, bijvoorbeeld 10
Euro per maand ofzo ..
Succes ;)

Toegevoegd na 53 seconden:
* vodafone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou vragen of hun een deel willen betalen en dat ik dan mee betaal ofzo....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Joh, als je die BB zou hebben, komt er weer een nieuw model en wil je die.
Wees maar gewoon blij dat je een telefoon HEBT en als je een andere wilt, ga dan sparen. Waarom zou je moeder JOUW telefoon moeten betalen? Je hebt er al een tenslotte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verkoop je moeder:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou je ervoor moeten sparen of een bijbaantje zoeken (als je daar oud genoeg voor bent).
Als je geen zin hebt om hiervoor te sparen dan weet je ook gelijk dat je die Blackberry toch niet zo belangrijk vond als je in eerste instantie dacht.