als ik 2 maanden voordat mijn contract afloopt verleng en mijn telefoon ook meteen krijg heb ik dan dubbele kosten?

telefoon,
verlengen bij de zelfde provider natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let met het verlengen van je abonnement altijd goed op de voorwaarden. Als die veranderd zijn, dan kan het zo zijn dat je ineens veel meer kosten kwijt bent. Als je automatisch laat verlengen, dan blijf je de oude prijzen houden. Ik had bijv dat het van betalen per seconde ineens per minuut werd. Ik had een bundel van 500 min. bellen naar o.a. vaste nummers. Ik kon ineens veel minder lang met die bundel en kwam zo'n 50 euro per maand hoger te zitten. Ik kwam pas later erachter dat dit de oorzaak was. Had ik maar nooit verlengd!

Antwoorden (3)

nee hoor, als je een gratis telefoon hebt bij je abo betaal je pas als je oude is afgelopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en als de telefoon niet gratis is?
ronron1212
12 jaar geleden
Je telefoon krijg je dan net voor de ingang nieuwe abonnement met de rekening
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of je betaald de telefoon wel direct en betaal je je nieuwe abo als de oude is afgelopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat denk ik ook.
Je krijgt wel alvast de telefoon, maar het abbonement gaat pas in als je huidige afgelopen is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je abonnement loopt dan als het ware gewoon vloeiend door, of wordt vanaf het moment dat je huidige abonnement afloopt omgezet in het abonnement wat je hebt gekozen als verlenging. Je zit dus niet met dubbele kosten.

En inderdaad. Je bent dan het bedrag kwijt wat je bij moet betalen voor die telefoon, maar je krijgt hem wel direct.

Let wel op. Als jij nu een abonnement hebt waar geen databundel bij in zit en je sluit dat bij je volgende abonnement wel af, dan gaat dit ook pas daadwerkelijk in op het moment dat je oude abonnement afloopt. Als jij dus gelijk met je telefoon op internet gaat in zo'n situatie, kom je voor onverwachte kosten te staan en die zijn niet grappig. Internet zonder databundel kost namelijk relatief veel geld en valt vaak niet binnen je standaardbundel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is een databundel?
Bedoel je net zoiets als een internet bundel? Ps:ik heb vrijdag mijn telefoon gekregen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is een extra pakket wat internet onbeperkt of goedkoper voor je maakt. Internetbundel en databundel is hetzelfde inderdaad.