Ik heb met mijn Blackberry Curve mijn bestand gesynchroniseerd maar, als ik een foto maak dan staat het niet meer in mijn mapje: Afbeeldingen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je hebt meerdere mappen waar afbeeldingen in opgeslagen staan. Check bij je camera instellingen waar je ze opslaat. Het kan ook zijn dat je geheugen vol is en er niets meer opgeslagen kan worden. Dan moet je of een grotere geheugenkaart kopen of je geheugen opschonen.