Ik heb een Nokia 6700. Nu is toets 1 gestopt en doet het niet meer. Wie heeft er een makkelijke oplossing?

Hij heb het daarna nog 1x gedaan, maar is nu definitief gestopt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je bon nog hebt kun je even langs gaan bij een Nokia care point. Daar kunnen ze het vaak on the spot al repareren waardoor je niet onnodig lang je toestel kwijt bent.

Opsturen bij de winkel waar je hem gekocht hebt kan natuurlijk ook, maar hierdoor zal je hem wel even kwijt zijn. Zelf knutselen zou ik niet doen, je hebt sowieso nog garantie omdat het toestel nog niet eens 2 jaar bestaat.

Zie de link hieronder voor de care points van Nokia.