bb bold, bb curve?

Ik twijfel heel erg welke ik moet nemen, en welk goedkoop sim-only abonement er bij past, wat zijn de voor&nadelen van beide telefoons?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je ook verder gezocht naar deze vraag voor je hem stelde..?

Antwoorden (3)

Je moet beide opties goed bestuderen voordat je een goede keuze kan maken. BB Bold is een duurdere variant die er mooier uit ziet. Maar met dezelfde opties als een BB Curve. Ik raad je aan om een abbo van simpel te nemen een simlockvrije telefoon te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simpel heeft geen BIS of instant E-mail dus zou je weinig hebben aan je Blackberry want je kunt dan niet pingen enz
De Curve 8520 is een budget telefoon. Wel een Blackberry maar met minder mogelijkheden dan de bold. Dit is gedaan om de Blackberry voor een groter publiek betaalbaar te maken. Als je goedkoop uit wilt zijn kun je het best de Curve prepaid kopen. Bij Vodafone kost deze 159,95 inclusief een Blackberry prepaid kaartje. Je betaalt daarna 12,50 per maand wat automatisch van je beltegoed wordt afgeschreven en je kunt internetten en pingen en je mail ontvangen. Je kunt hem ook nemen van KPN en dan heb je de 1e 3 maanden gratis internet erbij. En ook van T-mobile en dan heb je er 6 maanden gratis internet bij. De extra opties die je hebt bij de Bold, mis je niet echt op de Curve als je hem hoofdzakelijk neemt om te pingen, msn, hyves ,twitter en e-mail te ontvangen doet de curve dat net zo goed als de Bold en ben je met de prepaid het goedkoopst uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tevens heb je vrijwel dezelfde specificaties met de Curve 9300 als met de Bold 9700 / 9780. Op een paar kleine verschillen na.