Welke goedkope mobileinternet voor iphone 4?

Hallo iedereen,

ik zoek een goedkope sim only simkaart met internet voor mijn prepaid iphone 4 ik heb mijn rot gezocht maar niks gevonden weet iemand misschien nog een goedkope sim only?
ik bel en sms bijna nooit het gaat mij alleen maar om het internetten

Mvg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Kpn heeft altijd goede internet verbindingen en hoge snelheid. Ik raad je kpn aan, ik maak er zelf ook gebruik van op mijn iphone 4.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Blyk!? Niet duur...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vodafone is goed:)