hoe werkt pingchat op de iPod touch of iphone

ik ken iemand en die heeft de Blackberry en ik niet, ik heb een iPod touch 4, maar we willen graag pingen, ik heb gehoord dat je ook pingchat op de iPod hebt, ik heb al een account aangemaakt en alles, maar verder snap ik het niet helemaal. Heb ik nou degene met wie ik wil pingen zijn ping nodig of moet die die app ook eerst downloaden? Kan iemand mij alsjeblieft even alles zegge. hierover?
dankuwel!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Degene die je wilt pingen moet inderdaad ook ping installeren en een account aanmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jullie moeten beide Ping installeren als App op je telefoon. In de app kun je elkaar toevoegen door middel van een telefoonnummer in te voeren. Hierna kun je gratis chatten samen. Mocht dit niet werken: Whatsapp is ook erg handig en werkt het zelfde.