Ik wil vanaf mijn computer via de USB kabel apps op mijn Samsung Galaxy S zetten. Het lukt niet... Wat moet ik doen??

Hij geeft de foutmelding: Het stuurprogramma is niet geinstaleerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Klik op deze site http://www.samsung.com/nl/support/detail/supportPrdDetail.do?menu=SP01&prd_ia_cd=1903&prd_mdl_cd=GT-I9000HKAXEN&prd_mdl_name=GT-I9000&srchword=Galaxy+S+i9000 kies dan de optie "software" kies dan de onderste van de 2. Installeer deze en dan zal het moeten werken.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een super goed antwoord, ik had er echt wat aan. BEDANKT!!!!

Andere antwoorden (1)

Afhankelijk van Uw provider,zult U een pc-suite achtig stukje software op de computer moeten ( gaan ) installeren. Als voorbeeld heb ik de Ericsson gekozen,zodat U ongeveer snapt,wat nu op Uw pc ontbreekt. IK heb met mijn HTC het synchronisatie programma nodig in dit geval van U.
Kortom ..surf naar de juiste website en ga op zoek naar een soortgelijk programma.
Dit is dus het voorbeeld,waarover hierboven al is genoemd:

http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/detailed/filetransferts/s500i?cc=nl&lc=nl

Een supportsite kan ook vaak veel,zo niet alles oplossen eveneens als een PDF bestand,zodat U op Uw gemak dit probleem kunt oplossen.

Groet:Zoekertje