ik heb een abonnement bij telfort maar mijn mobiel maakt automatisch verbinding met kpn terwijl ik gewoon thuis ben. Betaal ik daar extra voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Nee. KPN is ook eigenaar van Telfort, dus geen extra kosten voor jou!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan ik ook gratis verbinden met vodafone?
Die kan ik ook kiezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat maar als ik t probeer staat er " geen toeggang" maar bedankt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee Vodafone zal niet worden geaccepteerd door je simkaart. Hij ziet wel dat Vodafone er is maar kan er geen contact mee maken.

Andere antwoorden (1)

Nee, Telfort gebruikers mogen kosteloos gebruik maken van het netwerk van KPN. Op het moment dat je verbinding met Telfort wat slechter wordt, springt hij automatisch op het KPN netwerk. Dit kost je dus niets extra's