kun je met meerdere mensen tegelijk bellen

Ik bedoel bijvoorbeeld met 3 bellen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
7.9K

Antwoorden (5)

Met wisselgesprek kun je met twee mensen tegelijk bellen en dan een nog op je mobiel
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij met wisselgesprek bedoelt wat ik denk dat je bedoelt zou ik het niet tegelijk bellen noemen, vandaar ook de naam wisselgesprek.
Via je pc met Skype wel. Maar met je telefoon mobiel niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via een vaste lijn via een vergadergesprek (moet je die functie wel hebben, bijvoorbeeld op een zakelijke lijn).
En via Skype kan het met maximaal 5 mensen tegelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt van je telefoon en netwerk af.. Ik kan met mijn telefoon(iPhone4) ern conferentiegesprek starten waarmee ik met meerdere mensen tegelijk kan bellen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan. Via skype kun je zelfs met meerderen tegelijk via cam EN geluid met meerderen tegelijk praten tegenwoordig en ook nog gratis...

gewoon naar www.skype.nl gaan, proggie downloaden, installeren en accountje aanmaken... het programma zeld wijst je de weg wel verder...

Via telefoon lijkt het me niet trouwens