Weet er iemand een prepaid sim-only met (onbeperkt) internet?

Ik ben op zoek naar prepaid Sim-Only. Met (liefst onbeperkt) internet... Graag bij een provider waarbij je per seconde betaald

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Op www.ben.nl heb je prepaid simkaarten kaarten, en je kan ook op internet: je betaalt dan per dag of per mb of he jiest voor onbeperkt internet per maand. Voor het bellen betaal je per seconde, na de eerste minuut.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Aldi heeft daarmee een goede deal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en anders bij vodafone, daar kan je bloxx nemen, dan heb je gewoon prepaid, maar dan betaal je 10 per maand voor onbeperkt internet