Kan ik met een iPhone ook slepen? Zo ja, hoe doe je dat?

Bij een pc kan je met de muis op bijvoorbeeld een document gaan staan, klikken met de muis , vasthouden en dan slepen. Kan dat met een iPhone ook?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Als je met Apps bedoelt hou je de app ingedrukt tot er een kruisje boven staat en de iPhone gaat trillen en dan kun je ermee slepen maar je moet niet op het kruisje drukken want dan heb je hem gewist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet op dezelfde manier als op een pc. Op een (niet gejailbreakte) iPhone kun je de documenten namelijk niet zichtbaar maken. In veel apps kun je wel slepen, maar op het bureaublad is slepen beperkt tot het *verplaatsen* van de programma-ikoontjes op je "werkblad".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de icoontjes even ingedrukt houd, dan gaan de icoontjes trillen. dan kan je ze verslepen