Is MobileMe voor iPhone 4 gratis

Want er staat dat het 2 maanden gratis is en daarna moet betalen. Indien het gratis is,wat moet ik allemaal doen als k MobileMe wil?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Nee, daar heb je een betaalde account vood nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je "zoek iphone" instelt krijg je gratis een mobileme account om je iphone te vinden als je hem kwijtraakt.

Deze is gratis. Wil je de extra opties zoals een @me.com emailadres en opslagruimte enz. dan is het wel betaald.

Zoek iphone is vanaf softwareversie 4.2.1 in te stellen door bij je iphone naar instellingen->mail, contacten en agenda-> voeg account toe-> mobileme -> je apple ID en wachtwoord in te vullen.

Als je dan naar me.com gaat en je apple ID en WW invult kan je dus je telefoon traceren, locken, bericht sturen en wissen. Helemal gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er gaan geruchten dat het in de loop van het jaar gratis gaat worden, laatste kwartaal - doe hier mee meer de Mac app
Bronnen: