Kun je op elke telefoon (niet per se smartphone) met onbeperkt mobiel internet een wifi-hotspot instellen (In mijn geval op de Samsung Ch@t 335)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als de telefoon wifi heeft is het mogelijk met sommigge apps. (bijv. Mywii)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hele idee van wifi is dat het dan niet over je mobiele internet heen hoeft, maar over een draadloos lokaal netwerk (WLAN, Wireless Local Area Network). Het grote voordeel is dat dat meestal véél sneller is dan je mobiel internet, en het andere grote voordeel is dat je dan dus geen kosten maakt en/of je databundel van mobiel internet verbruikt. Het nadeel is natuurlijk dat je niet overal een Wifi netwerk in de buurt hebt :)

Maar de Samsing Ch@t 335 ondersteunt Wifi, zie ik via google, dus bij jou zou het moeten kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da's inderdaad net effe wat anders :) Ik zou het niet weten. Dat zal afhangen van besturingssysteem en software - qua wifi hardware zal 't wel kunnen denk ik.