Waar kan ik de goedkoopste blackberry bold 9780 vinden ? Prepaid of Abbo maakt niet uit. Maar ik wil wel graag sowieso onbeperkt internetten p/m.

Alvast bedankt voor de hulp !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Voor onbeperkt internet moet je sowieso aan een abbo, dan is T-Mobile volgens mij de enige die onbeperkt internet aanbiedt en dan betaal je zo'n 20 euro p/m en krijg je er een toestel bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@roland1995
Daar ben ik het niet mee eens, bij Vodafone heb je Vodafone Onbeperkt Internet Blox wat gemaakt is voor de prepaid-gebruiker.
Maar terug te komen op de vraag, ik denk dat je het beste even naar de phonehouse kan lopen want die zullen toch wel het meest praktische antwoord voor je hebben!

~ xRowan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hoeft niet per se een abbo te nemen je kan ook van t-mobile een prepaid nemen speciaal voor blackberry. Dan kan je 6 maanden gratis gebruik maken van internet en pingen etc en je krijgt elke maand gratis 300 sms'jes