Moet je even aande klantenservice van je provider vragen denk ik?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die wordt automatisch geactiveerd bij aanmelding via je provider. Je hebt daarvoor een speciaal Internetabonnement voor de BB nodig. Je krijgt dan een emailadres toegewezen en de rest werkt wijst vanzelf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een nieuw abonnement is of prepaid moet je er even mee bellen ( 1 seconde is genoeg) Dan moet je nog je email instellen ( je eigen mail account van bv hotmail gebruik je daarvoor) Dit doe je door te klikken op je blackberry knop ( met al die stipjes) en dan te kiezen voor "installatie"en daar kies je de optie "Email instellingen"
Dan moet je nog registreren dit doe je door op de Blackberry knop te drukken dan kies je voor "opties" > geavanceerde opties> houstrouteringstabel , daar klik je weer op je blackberryknop en kies je de 2e optie "nu registreren" Start daarna je telefoon opnieuw op door je batterij er even uit te halen en er weer in te doen en dan moet alles werken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je moet overigens wel een bis abonnement ( vodafone) hebben of instant email (kpn en T-mobile) Zonder deze werkt je ping niet, dus als je een gewone ( web) internet verbinding hebt genomen werkt het niet, je moet echt blackberry internet hebben.