Nee, het is niet voor niks Blackberry Messenger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat kan niet, BlackBerry Messenger kan je zien als een MSN alleen voor BlackBerry's. Er zijn wel alternatieven waarmee je ook tussen BlackBerry, Android's en iOS toestellen kan communiceren zoals WhatsApp! Meer info in de bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee maar je kunt als je er een van android hebt wel whats app opzetten trouwens ook ping chat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,want daar heb je Blackberry AppWorld voor nodig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me niet, het is alleen voor bb