Ik wil een mobiel die veel dingen kan. Wie heeft een idee?

01. Twitter
02. MSN
03. Snelle YouTube filmpjes bekijken. Geen traag beeld.
04. Hyves
05. Facebook
06. LinkedIN
07. Skype
08. Goed filmen.
09. Snelle internet.
10. Bluetooth & (overal) internet. WiFi

€100 - €300
Abonnement: 1 - 3 jaar
Per maand kosten €1 - €40

Bij voorbaat dank! :)
Chris

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (15)

iPhone natuurlijk!! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 antwoord mogelijk een iphone 4 je zal er geen spijt van krijge ma 1 waarschuwing wil k je geven en dat is dat je na een tijdje niet zonder kan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bb bold 9780
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iPhone! De 4 is misschien wat te duur maar dan kan je kiezen voor 3g of 3gs (deze is sneller).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enige toestel die aan al jouw specificaties kan voldoen is een iPhone 4 of je wacht tot november tot de nieuwe iPhone (naam onbekend)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enige optie is de iPhone!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk een iphone of blackberry!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker weten de iPhone!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samsungs star is maar €100- en heeft dat allemaal behalve wifi.
Zeker goed mobieltje voor zo een lage prijs;)
Groetjes marijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een samsung star met wifi. Bestaat dus wel. Maar de star is zeker niet vergelijkbaar met een i-phone of android.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samsung star is echt niet goed en erg traag en geen goed scherm.
Een htc is zeer aan te prijzen. Het beeldscherm is helemaal optimaal te bekijken en te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je veel wilt, moet je een Android telefoon nemen. Heel veel functies.

HTC Desire HD of Samsung Galaxy S zijn perfecte toestellen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een samsung chat 350 of een samsung chat 355?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iPhone, natuurlijk! Als je niet het nieuwste toestel (iPhone 4) neemt maar dat van vorig jaar (iPhone 3GS) zijn er heel interessante aanbiedingen. Ben het zelf juist allemaal aan het uitrekenen en vond bij Telfort een abonnement voor 17,95 (eerste 9 maanden) en daarna 35,95, waarbij je het toestel gratis krijgt (in plaats van er honderden euro's voor te moeten betalen. Over een periode van 2 jaar kom ik op 30 euro per maand, voor 250 belminuten en volgens mij onbeperkt internet en surfen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blackberry 9300 curve, is bewezen de snelste Blackberry op eht moment en hij kan alles wat jij wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou voor een HTC desire s gaan, snelste toestel van HTC en draait op android wat echt koning is:) en al te krijgen voor 22,45 per maand.