is er storing bij Euphony? wij zitten bij Euphony met onze vaste telefoon Vandaag kan ik niet bellen,is er een storing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

gisteren heb ik ook contact gehad met Euphony omtrent deze kwestie zij meldden mij dat er inderdaad een algehele storing is en dat zij deze zo spoedig mogelijk zouden oplossen, echter vanochtend bestaat het niet kunnen uitbellen probleem nog steeds. Als u toch wenst te bellen kunt u 1655 voor het telefoonnummer toetsen, dan belt u via KPN en aangezien u daar toch ook een abonnement heeft werkt dat prima, echter wel tegen de kpn kosten.