als ik mijn gejailbreakte iphone een update via itunes geef, behoud ik dan de jailbreak en apps?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Jailbreak gaat weg, maar sommige (meeste) van je illegale apps gaan weg via de synchronisatie. Na het updaten naar 4.3.1 kun je weer overstappen naar een andere Jailbreak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja doordat de update illegale downloads tegenhoud gaat je jailbreak ook weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je jailbreak gaat zowiezo weg maar je kan als je update naar 4.3.1 opnieuw jailbreaken met redsn0w (zie iphoneclub.nl) en als je dan voor je terugzetten appsync download in cydia kan je je gecrackte apps weer terug zetten ( niet de programma's in cydia zelf die zou je ff op een blaadje moeten schrijven) maar de apps van bijv installous kunnen alleen terug gezet worden als je appsync 4.3.1+ download (wel in cydia)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan instellen dat cydia Of installous "itunes synchronizing" heeft ingesteld. hiermee kan je updaten naar een volgende update (4.3.1) en bpijven je apps ip je iphone staan. Wanneer je er vervolgens (in 4.3.1) op klikt sluit het programma direct. Wanneer je vervolgens weer jailbreakd zullen alle applicatie die via installous zijn geinstalleerd het weer doen. Ook wanneer installous nog niet is geinstalleerd.