Wat kan de oorzaak zijn dat een blackberry geen foto's kan maken?

Het toestel flitst wel maar klikt niet, lijkt alsof er geen ontsluiting is.

13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Misschien is het een probleem met je sd kaart.
Haal deze er eens uit en doe hem er dan eens opnieuw in. Kijk even of hij het dan weer gewoon doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Dat was het, wat suf! Bedankt voor de tip!

Andere antwoorden (2)

Ontsluiting is er ook niet. Het is een digitale, zit geen sluiter in als in een 'ouderwetse' camera... De klik die je hoort is dankzij de software, die het geluid maakt. Staat je geluid wel vol aan? Maakt het wel een foto?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De zeer waarschijnlijke oorzaak is dat jij een telefoon hebt met een upgraded OS.
Dat gaat soms mis en dan werkt de camera niet.
Dit probleem hebben heel veel BB bold 9700.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Moet ik het dan downgraden?