Dat hangt af van het type Nokia dat je hebt.
Het echte pingen kan alleen met een Blackberry waar Blackberry Messenger standaard op zit en je naar elkaar ping berichten kunt versturen.
Op deze link http://www.whatsapp.com/nokia/ kun je zien of jouw toestel geschikt is voor WhatsApp en hem daar dan gratis downloaden. Dit is de meest gebruikte ping applicatie door mensen die een iphone, een android, een Nokia met Symbian of een Blackberry hebben om onderling ook te kunnen pingen als je geen Blackberry hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is waar maar tegenwoordig gebruiken ze het woord pingen voor al die applicaties al blijft er uiteraard maar 1 echte ping :-)

Andere antwoorden (5)

nee alleen met bb of je moet een app downloaden maar dan is het niet de echte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer voor je Nokia Whatsapp te downloaden. Hiermee kun je gratis smsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan wat voor Nokia het is. Als het een Smartphone is, kan je WhatsApp downloaden. Er bestaat ook nog een andere app genaamd Pingchat. Het 'echte' pingen kan alleen met een BlackBerry.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee je kunt niet "pingen" wel whatsapp of nimbuzz. De whatsapp werkt zoals pingen. Nimbuzz is een soort messenger. Je kan dan ook met je messenger vrienden communiceren.

Toegevoegd na 3 minuten:
www.whatsapp.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat kan niet alleen whatsapp. Hoewel er binnenkort voor de iPhone wel een app uitkomt genaamd BBM
Dus Blackberry messenger. Dit is een officiële app waar je dus ook echt kan pingen zoals op de BB