Ik heb perongeluk het verkeerde nummer ingevoerd met opwaarderen. Kan ik het geld nog terugkrijgen?

En hoe? Graag uitleg en dergelijke. Ik voel me namelijk echt flink ** .

Wanneer het er toe doet, ik heb het gedaan via internetbankieren van de rabobank en bij de provider 'Blyk'.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Nee. Controleer na invullen van je mobiele nummer en de keuze van de bank of het ingevulde mobiele nummer juist is. Als je de opwaardering eenmaal bevestigd hebt, kan hij niet meer ongedaan gemaakt worden.
Dit geldt voor Vodafone T-mobile en Blyk.

Ik heb het zelf ook ooit een keer gehad met AH mobiel en was helaas ook niets meer aan te doen.
Online opwaarderen mag je dus geen fouten bij maken van ze anders ben je gewoon je geld kwijt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nee, dat geldt ben je volgens mij kwijt.
Je zou natuurlijk wel kunnen proberen om de bank te bellen.
Maar denk niet dat het helpt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan hooguit het verkeerde nummer bellen met het verzoek het bedrag terug te storten, willen ze dat niet dan ben jij j geld kwijt en de ander een voordeeltje.