Hoe moet een bb bold 9700 naar os 6 geupdate worden

Heeft iemand misschien een duidelijke beschrijving, how to of link? Bvd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

sluit m aan op je pc, en klik op 'blackberry desktop manager' (of download m als je het nog neit op je pc hebt staan) en dan kun je daar op update klikken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. Maak als eerst een backup (Desktop Manager -> Backup).
2. Download OS6 (linkje in bron) en installeer het door te dubbelklikken
3. Ga naar c:\program files\common files\research in motion\apploader en delete een bestandje genaamd 'vendor.xml'
4. Plug in je BB en open 'loader.exe' (zelfde mapje als vendor.xml)