084 van welke stad ?

Ik heb net een telefoontje gemist en het nummer begon met 084 weet iemand van welke stad het is ik weet Aleen mr die van Amsterdam 020 :(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
20.2K

Antwoorden (7)

als je het nummer hebt kun je ook zoeken via www.personenzoeker.nl

Toegevoegd na 2 minuten:
084 is trouwens geen netnummer, maar een informatienummer. zie link
13 jaar geleden
Dit is geen stad maar dit is: 084, 087 Persoonlijke-assistentdiensten, zoals voicemail en faxmai
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
België
084 Marche-en-Famenne, Jemelle

Toegevoegd na 1 minuut:
084 is een bedrijven telefoonnummer, dit is niet regio verbonden.
Bedoel ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
084 is niet gekoppeld aan een stad, het is een landelijk telefoonnummer. Tegenwoordig kunnen bedrijven (en particulieren ook) een nummer krijgen dat niet meer gekoppeld is aan de vestigingsplaats, dat is veel gemakkelijker met verhuizingen e.d.
13 jaar geleden
084 is een bedrijven telefoonnummer, dit is niet regio gebonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een 084nummer bent u telefonisch bereikbaar wanneer U dat wilt. Bovendien blijft u anoniem en is het hebben van een 084nummer voor u helemaal gratis.

Het nummer bestaat uit 10 cijfers, begint met 084- en kan worden doorgeschakeld naar uw eigen vaste telefoon, mobiele telefoon of voicemail zonder extra kosten!

Een 084nummer is ideaal om te gebruiken als u bereikbaar wilt zijn en toch anoniem wilt blijven:
* op datingsites (zoals MetJou.nl)
* op chatboxen (zoals MSN)
* op koop- en verkoopsites (zoals Marktplaats)
* op internet in het algemeen
* in de kroeg
* als handige voicemail-naar-email service

Iedereen kan een 084nummer aanvragen. Het kost niets en het gebruiksgemak is optimaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar kan je die telefoonnummer aanvragen. Lijkt me wel handig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je even googlen want ik weet het niet meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik gedaan kruidenvrouwtje. Sinds 28 februari werkt deze dienst niet meer.
Je kan geen 084 nummer gemist hebben. Trouwens de diensten van 084 behoren tot het verleden. Sinds 28 februari zijn deze diensten opgeheven.